Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Маслен отдушник, извеждане навън.
Collapse
X
-
-
По-малък риск от детонационно горене, по-бързо и ефективно изгаряне, както и още други преимущества. Маслото само влошава горивната смес. Примерно ако сега си караш колата със 100 октана гориво теоритично след като махнеш маслото от входящия колектор със същия успех можеш да караш с 98. Няква такава разлика се явява. Поне теоритично е така.
Аз след като махнах маслото от смукателя мотора се усети веднага как му стана по-леко. Винаги е така. Единствения минус е, че намирисва леко но се търпи.Last edited by oem; d.m.y г., 13:46.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщениеТова е ясно, но какъв ефект се гони с тази процедура? Каква е реалната полза от това?"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеПлюс това не чистиш дросел.....Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеМоя никога не се цапа така или иначе, но виж и това е плюс
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщениеДа умножа и аз спама - твоя що не се цапа?
Пп Сори за спама, просто не се сдържахAlfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Ами незнам защо. Просто не ми цапа дросела. Още като я взех си имаше леко черничко по клапата и след чистенето не се е цапало повече.[COLOR="Silver"]
Тогава клапанчето след дросела беше задръстено и след като го изчистих няма проблеми с дросела.
---------- Post added at 20:15 ---------- Previous post was at 20:14 ----------
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеЩото кара със спИцИалнУ маслУ, някаквУ рУскУ, когато всичко си е нормално не цапа дросела, а когато се изолира понамирисва леко, но скоро се очаква и това да отмине.
Пп Сори за спама, просто не се сдържахDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНещо искаш да ми кажеш ли?Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Оня ден видях на едно BMW E30 изкаран маркуч ,който върви до генерацията до края на задното гърне. Само, че не както на автобусите маркуча да е прикрепен до ауспуха, ами някой си е играл и преди изгода му е заварил малка тръба, която влиза в него, и в която се нанизва маркуча. Тоест всичко излиза от едно место.Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Добре ще е предполагам да е направено така че изпускат газове да увличат картерните газове, щото не знам дали пътя им до края на колата не става твърде дълъг......не знам дали има значение, но ми изглежда логично....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment